Ahogy korábbi hírlevelünkben már említettük, 2015-re is sok tervünk volt. A csapat és a termékek bővítése mellett elkezdtük kialakítani a saját, NeoCons arculatot. Belefogtunk a brandépítésbe, amiről tudtuk, hogy évek hosszú munkája, sok energia és befektetés kell hozzá.
Mivel hosszútávra terveztünk, elkészítettük az első saját honlapunkat, saját logóval és kidolgoztuk a marketing stratégiánkat. Ez mindkettőnk számára új területnek számított, de élvezettel fogtunk hozzá. Természetesen külső segítséget vettünk igénybe, mivel nem akartunk abba a hibába esni, hogy azt hisszük, mindenhez értünk. Anyagi lehetőségeinkhez mérten a legjobbat próbáltuk megvalósítani és végül kialakult a cég „arculata”, amit azóta továbbfejlesztettünk.
Már akkor fontosnak tartottuk, hogy jelen legyünk különböző szakmai rendezvényeken, ahol a céget és termékeinket tudjuk a közönségnek bemutatni. Így márciusban Moldáviában egy mezőgazdasági kiállításon vettünk rész és egyik termékünkről tartottunk előadást. A helyi termelők érdeklődéssel fogadtak minket és néhány üzleti kapcsolat is elindult.
Itthon is részt vettünk több kiállításon, amelyeken azóta is folyamatosan megjelenünk.
A szakmai munka támogatására takarmányozási kísérleteket indítottunk el több partnerünknél, ezek eredményeit szaklapokban publikáltuk, továbbá beszállítóinktól kapott kutatási eredményeket is megjelentettük. Továbbra is fontosnak tartjuk ezt a fajta tevékenységet és egyre több helyen jelennek meg szakcikkeink.
Partnereink számának bővülésével egyre nagyobb hangsúlyt fektettünk a velük való kapcsolatunk erősítésére, így ebben az évben megrendeztük első szakmai rendezvényünket, ősszel pedig az 1. koronglövészetet. Mindkét eseményről pozitív visszajelzéseket kaptunk, partnereink jól érezték magukat, ami egyértelműen bizonyította, hogy ezeknek a rendezvényeknek a jövőre vonatkozólag is van létjogosultsága. Egy új beszállítóval, a lengyel Provittal is bővültünk, aki különböző szerves savakat gyárt folyékony és por formában takarmánytartósításhoz és savanyításhoz, így új termékekkel egészítettük ki portfóliónkat.
Szintén a 2015-ös esztendőben meghívást kaptunk a Neoviától egy szakmai útra és továbbképzésre, ahol kollégáinkkal együtt vettünk részt. További új termékekkel ismerkedtünk meg, amelyeket azóta is használunk, forgalmazunk.
Összességében véve a termékek bővülése, a szakmai rendezvényeken való részvétel, a szakmai cikkek által továbbadott tudás és a kemény értékesítői munka eredményeképpen év végére ismét nagyon szép eredményt realizáltunk, majdnem megdupláztuk előző évi árbevételünket.
Kemény évet tudhattunk magunk mögött, de a befektetett munka ismét meghozta gyümölcsét. Ezzel a lendülettel vártuk 2016-ot.
Buri Evelin és Bódi Zsolt
tulajdonosok