A NeoCons Plus Kft. 2011. évi alapítását követően az első év a vevői igények színvonalas kiszolgálása érdekében elsődlegesen a háttérfolyamatok kialakításával telt. Újonnan alapított cégként minden tevékenységet mi, tulajdonosok végeztünk: Zsolt az értékesítést és a partnerek kiszolgálását, szakmai támogatását, a termékek kiválasztását és fejlesztését; Evelin a jogi és a pénzügyi háttér, valamint a megfelelőségek biztosítását, a kontrolling rendszer kidolgozását és a termékekkel kapcsolatos kezdetleges marketing feladatok ellátását.
A befektetett munka hamar meghozta gyümölcsét, hiszen kiderült, hogy nagyobb raktárkapacitásra, valamint a raktározást és a logisztikát ellátó munkatársak felvételére van szükségünk. Ezért Kiskunmajsán kibéreltük az első raktárunkat és felvettük az első munkatársainkat, ami jelentősen átalakította és egyben megkönnyítette a napi munkafolyamatokat. Innentől kezdve azonban már HR feladatokkal, raktározással kapcsolatos engedélyekkel, megfelelőséggel, informatikai ellátással és az új kollégák irányításával is foglalkoztunk.
Elindult egy csapatmunka, amely a családi vállalkozást egy szinttel magasabbra emelte.
A csapatmunka eredményességét és cégünk „mikrovállalkozássá” növekedését partnereink visszajelzései és a termékeinkkel elért folyamatos sikereink igazolták és megerősítették számunkra, hogy jó úton haladunk: termékeinkre van kereslet, partnereink szeretnek velünk együtt dolgozni, bíznak szakmaiságunkban, szeretik rugalmasságunkat és azt a professzionalitást a kiszolgálásban, az értékesítés támogató munkában, amelyet mikro méretünk ellenére képviseltünk már akkor is. Mindezek a sikerek és visszajelzések pedig további fejlődésre és növekedésre ösztönöztek bennünket, amelynek következő mérföldkövéről áprilisi hírlevelünkben számolunk be Önöknek.
Köszönjük, hogy velünk tartanak ebben a visszaemlékezésben és együtt élhetjük át újra cégünk fejlődésének történetét a kezdetektől napjainkig!
Buri Evelin és Bódi Zsolt
tulajdonosok